Info till gästande klubbar inför Kidsvolleyfestivalen

TILL ALLA DELTAGANDE KLUBBAR
Klubbinfo inför Kidsvolleyfestivalen lördag 5 april i Habo!
Välkomna till Habo på lördag. Vi ser ut att bli nästan 50 lag på årets Kidsvolleyfestival. Vi väntar på definitivt besked från de sista lagen fortfarande. Mycket talar för att det blir ett nytt rekord i Habo för en kidsvolleycup. Vilken härlig utveckling vi ser för volleybollsporten i närområdet!

Datum: Lördag 5 april 2014
Tid: 10.15 – 14.30
Plats: Habo Sporthall A, B och C

Dagsprogram
10.15 – 10.30 Registrering av lag i entréhallen – alt ring/messa när ni är på väg och meddela att alla lag är med (Jens Ottosson 0708-986606)
10.35 – 10.45 Tekniskt möte alla coacher i klubbrummet vid entrén
10.45 – 10.55 Gemensam uppvärmning för alla kidsen i A-hallen
11.00 – 13.55 Matcher (inkl. kortare lunchpaus)
14.00 – 14.30 Prisutdelning i A-hallen

Spelschema 

Spelschema görs torsdag kväll och preliminärt spelprogram skickas ut före cupen.
Eventuella återbud
Om ni får förhinder/problem med något lag – hör av er så snart som möjligt!
Kiosk
Det kommer att finnas en välutrustad kiosk med Drickyoughurt, Frukt, Korv & Bröd, Frallor och Dryck.

Prisutdelning

Alla deltagande barn är vinnare i kidsvolley och alla får givetvis medalj! Inför prisutdelningen väljer varje klubb en låt för varje level som klubben deltar i att marschera fram till. Pris delas alltså ut för alla lag från en klubb i respektive level samtidigt. Vi hoppas på detta sätt kunna hålla en lite kortare prisutdelning än vid förra cupen 🙂

Om du har några frågor så hör gärna av dig!
Med vänlig hälsning

Jens OttossonTävlingsledareHabo Wolley+46 (0)708-986606